УКР

Нові продукти компанії вперше представлені на міжнародній виставці

13 Грудня 2019

«Компанія Ензим» взяла участь у виставці Food Ingredients 2019, яка відбулася у Парижі. Це найбільший світовий форум, присвячений найновішим тенденціям у сфері харчових інгредієнтів. Команда «Компанії Ензим» спільно зі своєю дочірньою компанією ExtraCell, представила інноваційні продукти серед найкращих світових компаній в галузі харчування.  Захід відбувся у виставковому центрі Villepinte Parc des expositions.

Продукти, які представила компанія на виставці, — це натуральні інгредієнти на основі дріжджової клітини. Йдеться про готові рішення, смакові профілі природних підсилювачів смаку для снеків, супів швидкого приготування, м’ясних виробів. Вони також створюють грибний, м‘ясний, курячий смаки та є чудовим рішенням для веганських замінників м‘яса.

«Зараз на ринку виробництва харчових продуктів є три основні драйвери змін, які диктують споживачі: здорове і збалансоване харчування, зменшення негативного впливу на довкілля та фотогенічність їжі. Важливо, що при цьому споживач не готовий відмовлятися від звичних смаків. І нам особливо приємно, що продукція, над якою ми працюємо разом з ExtraCell, цілковито відповідає цим трендам, — розповіла Олена Вовк, голова наглядової ради «Компанії Ензим». — Наші натуральні дріжджові екстракти та інші природні інгредієнти на основі дріжджової клітини допомагають «очистити» етикетку від Е-складників, заміняють сіль чи зменшують її вміст, додають збалансованості їжі завдяки вмісту у дріжджовій клітині білків, вітамінів і мінералів».

На Food Ingredients 2019 фахівці ExtraCell та «Компанії Ензим»  провели близько 200 зустрічей зі світовими компаніями щодо співпраці у запуску нових проєктів.

«Із низкою ключових компаній та провідними науковцями ми успішно обговорили можливості запуску нових продуктів, над якими працює ExtraCell та «Компанія Ензим». Обговорили майбутнє біоіндустріальних процесів, чого чекати галузі у найближчі роки. Усе це в контексті трендів ринку:  зменшення вмісту цукру і солі у продуктах, перехід виробників на натуральні смакові підсилювачі на основі дріжджових екстрактів, збалансованість і функціональність їжі, а також виклики щодо зменшення споживання м‘яса. Одна з потужних переваг  ExtraCell  — готові смакові рішення, особливо для різних веганських бургерів, паштетів, ковбас»,  — розповів Сергій Лавров, комерційний директор «Компанії Ензим».

Довідка

Компанія ExtraCell Ingredients розпочала роботу у Польщі у 2017 році з головним офісом у місті Краків. ExtraCell Ingredients розробляє готові смакові рішення, базовані на дріжджах (yeast-based solutions) як для великого, так і для малого бізнесу. Команда ExtraCell – це експерти, які працюють у постійній співпраці з клієнтами та пропонують кастомізовані формули та рішення для бізнесу.

Фотогалерея